Pages

Subscribe:

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

Συνέντευξη από τον Ραφαήλ Σκιαδαρέση του Ωλενιακού...



Συνέντευξη στον ποδοσφαιριστή του Ωλενιακού, Ραφαήλ Σκιαδαρέση φιλοξενεί η ιστοσελίδα μας. Θα ακολουθήσουν και άλλα παιδιά.
 
- Ραφαήλ πως είναι η φετινή σου χρονιά μέχρι στιγμής;

- Πιστεύω πως δε ξεκίνησε και πολύ καλά, γιατί άλλαξα ομάδα και ο νέος μου προπονητής άργησε να δει και να αναγνωρίσει τις ικανότητες μου. Αλλά με πολύ προσπάθεια του απέδειξα ότι μπορώ να βοηθήσω...

-Ποιος ήταν ο λόγος ο οποίος άλλαξες ομάδα;

- Ο κύριος λόγος ήταν ότι ήθελα να τεστάρω τις ικανότητες μου σε ένα υψηλότερο επίπεδο.

- Πιστεύεις ότι κατάφερες να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις της Θύελλας;


- Πιστεύω πως ναι και πλέον απέδειξα σε όλους στη Θύελλα... Απ' το προπονητή μου μέχρι και τη διοίκηση της ομάδος ότι είμαι αυτός που είμαι και κάνω αυτό που κάνω...

- Η μικτή για σένα τι σημαίνει;

- Το είχα βάλει σκοπό απ' την αρχή της σεζόν να με πάρουν στη μικτή... όχι ότι είναι σκοπός ζωής απλά πιστεύω πως είναι ένα σημαντικό σκαλοπάτι για έναν δεκαπεντάχρονο ποδοσφαιριστή

- Ο επόμενος αγώνας είναι απέναντι στη παλιά σου ομάδα το Δία... ποια είναι τα συναισθήματα σου;

- Πρώτα πρώτα νιώθω μεγάλη νοσταλγία γι αυτό το ματς και είμαι και λίγο αγχωμένος... όχι για το παιχνίδι αλλά επειδή θα συναντήσω το παλιό μου coach, τους παλιούς μου συμπαίκτες και γενικά θα αγωνιστώ κόντρα στην ομάδα της καρδιάς μου...

- Για το ποδοσφαιρικό σου μέλλον τι ευελπιστείς;

- Ευελπιστώ να κάνω μία τίμια και λαμπρή καριέρα χωρίς τη βοήθεια εξωτερικών παραγόντων αλλά μόνο με την αξία μου...


Βασίλης (17)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου