Pages

Subscribe:

Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Ο Ιάσονας Σταυρόπουλος του Παμπατραϊκού στο Axaiatalents...




Συνέντευξη του Ι. Σταυρόπουλου φιλοξενεί η ιστοσελίδα μας ο οποίος μιλάει για τη μέχρι τώρα πορεία του αλλά και τον τραυματισμό που υπέστη...

- Ιάσονα πως είναι η φετινή σου ποδοσφαιρική χρονιά μέχρι στιγμής;

- Πιστεύω ότι ξεκίνησα αρκετά καλά, έχοντας καλές εμφανίσεις σύμφωνα με την άποψη των προπονητών μου. Αγωνίζομαι σε δυο πρωταθλήματα... το πρωτάθλημα παίδων και στο πρωτάθλημα Γ' κατηγορίας του ερασιτεχνικού. Μια άτυχη στιγμή όμως σε έναν αγώνα Γ κατηγορίας μου δημιούργησε έναν τραυματισμό και αυτήν την στιγμή βρίσκομαι σε αποθεραπεία. Ολοκληρώνοντας την αποθεραπεία μου στο 100% πιστεύω ότι θα ξανά βρεθώ πολύ γρήγορα στο επίπεδο που ήμουνα διότι παρά την αποχή μου από τις προπονήσεις λόγω τραυματισμού, γυμνάζομαι ατομικά σπίτι μου.

- Ο τραυματισμός αυτός σου στοίχισε και σωματικά και ψυχολογικά;


- Ένας τραυματισμός μπορεί να συμβεί σε έναν ποδοσφαιριστή οποιαδήποτε στιγμή. Σημασία έχει να τον αντιμετωπίσεις ψύχραιμα να ακολουθήσεις όλες τι οδηγίες του θεράποντος γιατρού και να μην επηρεάσει αρνητικά την ψυχολογία σου και τους ποδοσφαιρικούς σου στόχους .Κάνοντας αυτές τις σκέψεις δεν με έχει επηρεάσει ψυχολογικά, σωματικά όμως μου έχει στερήσει κάποιες προπονήσεις...

- Απ τον Παμπατραϊκό είσαι ικανοποιημένος; Έχει αλλάξει κάτι στον φετινό Παμπατραϊκό σε σχέση με άλλες χρονιές;

- O Παμπατραϊκός είναι μια ακαδημία με πολλή μεγάλη ιστορία. Μέσα από τις τάξεις του έχουν βγει ποδοσφαιριστές που έχουν αγωνιστεί σε όλες τις εθνικές κατηγορίες. 


Δεν είναι τυχαίο ότι δυο παίκτες μας, ο Πλέγας που μετά την Παναχαϊκή πέρασε στον Ολυμπιακό και ο Λαζανάς που αγωνίζεται στην κ.17 της Α.Ε.Κ εξελίχθηκαν μέσα από τις ακαδημίες του Παμπατραϊκου. 

 Πιστεύω λοιπόν ότι μου έχει προσφέρει και γνώσεις και εμπειρίες μέσα από τις προπονήσεις και τους αγώνες που με βοηθούν στην προσπάθεια μου για διάκριση. 

Επίσης ο Παμπατραϊκός είναι μια ακαδημία που θεωρώ ότι κάθε χρόνο προσπαθεί να βελτιώνεται και ειδικότερα φέτος βλέπω μια σημαντική βελτίωση στον τομέα της οργάνωσης.

- Εσύ είσαι ικανοποιημένος απ' τον Παμπατραϊκό;

- Μπορώ να πω ότι μέχρι σήμερα είμαι ικανοποιημένος.

- Έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να αλλάξεις ομάδα;

- Προς το παρών όχι.

- Η φετινή σας ομάδα πιστεύεις πως έχει τις δυνατότητες να κατακτήσει το παιδικό πρωτάθλημα;
- Κρίνοντας αρχικά από τα μέχρι τώρα αποτελέσματα, γνωρίζοντας τις προσωπικές ικανότητες των συμπαικτών μου και έχοντας στο νου μου την ομαδική λειτουργία της ομάδας μου.Είμαι αισιόδοξος ότι η ομάδα μου θα βρεθεί στον τελικό και θα κατακτήσει το πρωτάθλημα.

- Όσον αφορά τους προσωπικούς σου στόχους;


- Τώρα βασικός μου στόχος είναι να προσπαθώ να βελτιώνομαι και να διακρίνομαι συνεχώς μέσα από τις προπονήσεις. Να προσφέρω στην ομάδα μου όσο μπορώ περισσότερα μέσα από τις εμφανίσεις μου.. Επίσης επιθυμία και βασικός μου στόχος είναι να ξεχωρίζω ποδοσφαιρικά μέσα από σκληρή δουλειά και προσπάθεια κάθε φορά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου