Pages

Subscribe:

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

Ο Νίκος Καφεντζής στο Axaiatalents!




Συνέντευξη του ποδοσφαιριστή του Αστέρα Τρίπολης (U.15) Νίκο Καφεντζή φιλοξενεί η ιστοσελίδα μας ο οποίος μας μιλάει για την μέχρι τώρα εμπειρία του...

- Νίκο πως είναι η ποδοσφαιρική σου χρονιά μέχρι στιγμής;

- Στην αρχή που πήγα είχα άγχος γιατί θα ήταν η πρώτη μου χρονιά στην super league αλλά στην συνέχεια το ξεπέρασα και τώρα πλέον έχω συνηθίσει τις καταστάσεις...

-Είσαι ικανοποιημένος απ' τον Αστέρα; Σου έχει προσφέρει αυτά που πάντα ήθελες;

- Μέχρι στιγμής ναι...  Και ναι μου τα έχει προσφέρει...

- Είσαι ικανοποιημένος απ' τον εαυτό σου;

- Κανείς δεν είναι πάντα ικανοποιημένος από τον εαυτό του και ζητάει το κάτι παραπάνω... Γι’ αυτό κι εγώ ζητάω το κάτι παραπάνω.

- Περίμενες πως θα είχες μια θέση στην ενδεκάδα τόσο γρήγορα;

- Δεν περίμενα πως θα έπαιρνα θέση βασικού εξ αρχής, αλλά πίστευα πως αν δούλευα θα μπορούσα να την κερδίσω...

- Ποιες οι διαφορές μιας Π.Α.Ε από ένα ερασιτεχνικό σωματείο της Αχαΐας;

- Μόνο η οργάνωση είναι ουσιαστικά...

- Τι ευελπιστείς για το ποδοσφαιρικό σου μέλλον;

- Πρώτος μου στόχος είναι να ανέβω στην κ.17 και τα υπόλοιπα θα έρθουν...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου