Pages

Subscribe:

Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Ο Στάθης Μπούρσαλης στο Axaiatalents!

O Σ. Μπούρσαλης με τα αδέρφια Κόκα, Δήμο και Ανδρέα


Συνέντευξη παραχώρησε στην ιστοσελίδα μας ο Σέντερ μπακ του Δαβουρλή Κ. ’92, Στάθης Μπούρσαλης. Ο ταλαντούχος νεαρός μιλάει για τη μέχρι τώρα πορεία του με τη φανέλα του Δαβουρλή...

- Στάθη πως είναι η ποδοσφαιρική σου χρονιά μέχρι στιγμής;

- Πιστεύω πως η φετινή σεζόν ξεκίνησε πάρα πολύ καλά για μένα και αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σε πολύ καλή κατάσταση. Ελπίζω να συνεχίσω έτσι ώστε να μπορέσω να πραγματοποιήσω τους στόχους που έχω θέσει ως το τέλος του καλοκαιριού...

- Πιστεύεις πως βοηθάς την ομάδα σου όσο θα έπρεπε;

- Πιστεύω πως δεν είμαι εγώ ο αρμόδιος για να κρίνει κάτι τέτοιο. Αν και, ο προπονητής αλλά και οι συμπαίκτες μου, μου δείχνουν ότι με εμπιστεύονται... Εγώ προσπαθώ σε κάθε αγώνα να δίνω το 100% ώστε να βοηθήσω για να πραγματοποιήσει η ομάδα μου το στόχο της που δεν είναι άλλος πέρα απ' την άνοδο.

- Πιστεύεις πως θα καταφέρετε να πετύχετε αυτό το στόχο;

- Πιστεύω πως αυτή τη στιγμή έχουμε την ομάδα με τη καλύτερη ποιότητα παικτών στον όμιλο μας επειδή όλο το roster μας αποτελείτε από νεαρά παιδιά. Παρόλα αυτά μας λείπει η εμπειρία, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτές τις κατηγορίες. Εμείς θα παλέψουμε μέχρι το τέλος κι ότι βγει...

- Από την ομάδα σου είσαι ικανοποιημένος; Πιστεύεις πως θα σου δώσει την ευκαιρία να αγωνιστής και σε μία ανώτερη κατηγορία;

- Πιστεύω πως οι ευκαιρίες δε θα σου δοθούν πολλές φορές στη ζωή σου, επομένως πρέπει να τις διεκδικήσεις και μόνος σου. Είμαι σίγουρος όμως ότι ο Δαβουρλής δε θα σταθεί εμπόδιο αν μου παρουσιαστή μια καλή ευκαιρία...

- Για το 2015 τι εύχεσαι;

- Για την ομάδα μου εύχομαι να ξανά ανέβει στην κατηγορία που της αξίζει, την Α' κατηγορία γιατί είναι μία ο ομάδα η οποία προωθεί παιδιά κάτι που λείπει απ' το ελληνικό ποδόσφαιρο. Όσο αφορά τους προσωπικούς μου στόχους εύχομαι μιας και επέλεξα να μείνω στη Πάτρα να δώσω Πανελλήνιες και να πετύχω και του χρόνου με το καλό να πάρω μια μεταγραφή ώστε να μην έχω άλλες ευθύνες και να βάλω τα δυνατά μου για να αναδειχθώ και να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου