Pages

Subscribe:

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Ο Δημήτρης Θεοδωρόπουλος στο axaiatalents!

Συνέντευξη παραχώρησε στην ιστοσελίδα μας ο ποδοσφαιριστής παίδων του Ίκαρου Πετρωτού Δημήτρης Θεοδωρόπουλος...

- Δημήτρη πως είναι η ποδοσφαιρική σου χρονιά μέχρι στιγμής;

- Πιστεύω πως η ποδοσφαιρική μου χρονιά έχει αρχίσει πολύ καλά φέτος αφού έχω φανέλα βασικού σε μια ομάδα που νομίζω θα πρωταγωνιστήσει στο φετινό πρωτάθλημα παίδων...

- Πιστεύεις πως έχετε τις δυνατότητες να κατακτήσετε το πρωτάθλημα παίδων;
- Εμείς από την αρχή της χρονιάς ευελπιστούσαμε σε μια καλή πορεία και να φτάσουμε όσο πιο ψήλα μπορούμε...από εκεί και πέρα θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο...

- Το μεγάλο φαβορί ποια ομάδα είναι;
- Κατά την γνώμη μου ειναι πολύ νωρίς να μιλήσουμε για φαβορί αφού δεν έχουμε περάσει ούτε τα μισά του πρωταθλήματος...

- Είσαι ικανοποιημένος απ' τον Ίκαρο; Σου έχει δώσει αυτά που περίμενες;


- Δεν έχω κανένα παράπονο από κανέναν στον Ίκαρο... από τότε που πήγα από τους ιθύνοντες μέχρι και τα παιδιά επικρατούσε ένα όμορφο κλίμα...

- Έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να αλλάξεις ομάδα;

- Προς το παρόν όχι, τώρα για το μέλλον δε ξέρω..

- Είσαι ικανοποιημένος απ' τον εαυτό σου;

- Πιστεύω πως μέχρι στιγμης έχω ικανοποιήσει τον προπονητή μου αλλά πάντα υπάρχουν σημάδια βελτίωσης.

- Τι ευελπιστείς για το ποδοσφαιρικό σου μέλλον;


- Αρχικά στόχος μου ειναι να ενταχθώ στην μικτή Αχαΐας και μετά βλέπουμε...

- Τι σημαίνει για σένα η μικτή;

- Είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για κάθε παιδί που θέλει να προχωρήσει μπροστά στο ποδόσφαρο και όπως είπα και πριν είναι ο πρωταρχικός στόχος μου για την νέα χρονιά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου