Pages

Subscribe:

Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Η συνέντευξη του Γ. Αγγελόπουλου στην εφημερίδα "Match Αχαϊας"



Ο Πατρινός, Γιώργος Αγγελόπουλος μίλησε στην Πατρινή εφημερίδα «Match» και στον Νίκο Παπαστεφανάτο για την πορεία του εδώ και πέντε χρόνια στον Παναθηναϊκό 

Η Πάτρα έχει τροφοδοτήσει εδώ και αρκετά χρόνια το Ελληνικό ποδόσφαιρο με ταλέντα και ένας από αυτούς είναι και ο Γιώργος Αγγελόπουλος. Μετά την παρότρυνση της μητέρας του συμφώνησε τελικά να πάει για δοκιμή στον Παναθηναϊκό. Ακόμα δεν είχε συμπληρώσει τα 12 του χρόνια και μεταγράφηκε στους «πράσινους» που έβλεπαν πάνω του ένα αστέρι του ποδοσφαίρου. Πλέον, αγωνίζεται στην ομάδα Νέων και με σκληρή δουλειά και με ταπεινότητα δεν απέχει από το επαγγελματικό συμβόλαιο με την ΠΑΕ Παναθηναϊκός.

Σε τι ηλικία ξεκίνησες το ποδόσφαιρο;
Ξεκίνησα περίπου 6 χρονών με την συνδρομή και την αμέριστη βοήθεια του πατέρα μου που με έχει βοηθήσει πολύ στο ξεκίνημά μου. Έκανα πολύ και σκληρή προπόνηση και μου έμαθε πάρα πολλά πράγματα.

Είχες σκεφτεί αν δεν πήγαινες ποδόσφαιρο, με πιο άλλο άθλημα ή επάγγελμα θα είχες ασχοληθεί;
Θα πήγαινα σε άλλο άθλημα, γιατί μ’ αρέσει ο αθλητισμός. Ίσως μπάσκετ που μου αρέσει. Σαν επάγγελμα θα ήθελα να γίνω επιχειρηματίας. Ίσως να συνεχίσω την δουλειά του πατέρα μου. Να αξιοποιήσω τα γήπεδα του Άτλα. Αλλά είναι πολύ νωρίς ακόμα να το σκέφτομαι.

Ξεκίνησες από τα τμήματα υποδομής του ΠΑΟ. Πλέον θα είσαι κοντά στην ανδρική ομάδα είτε ως επαγγελματίας (που το ευχόμαστε), είτε ως προπονήσεις. Θεωρείς ότι οι κόποι σου ανταμείβονται;
Ναι το πιστεύω. Έκανα πολλές θυσίες, να φύγω από την πόλη μου να πάω Νέα Σμύρνη και με εξαντλητικό ωράριο. Πήγαινα το πρωί στις 7 για τρέξιμο κάθε μέρα, μετά στο αθλητικό Σχολείο και γυρνούσα 3.30 το μεσημέρι στο σπίτι. Μετά προπόνηση έως τις 8 το βράδυ πριν επιστρέψω στο σπίτι μου.

Έχεις στόχο να γίνεις επαγγελματίας ποδοσφαιριστής;
Ο στόχος μου είναι να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ. Αυτή την στιγμή στόχος είναι να παίξω μπάλα στην Α’ ομάδα και να πάρω ματς.

Ποια είναι τα ατού σου και ποια τα μειονεκτήματά σου στο παιχνίδι σου;
Μειονεκτώ στο ψηλό παιχνίδι πιο πολύ και πρέπει να δουλέψω. Λίγο τακτικά ήμουν πέρσι, αλλά τώρα το έχω βρει. Στα θετικά, έχω καλό σουτ, ταχύτητα και δύναμη.

Βλέπουμε την βιτρίνα του ΠΑΟ. Τι άλλο είναι ο Παναθηναϊκός;
Είναι μια σχολή που γίνεται πάρα πολύ καλή δουλειά σε μαθαίνουν να είσαι άνθρωπος, δεν θέλουν κακούς χαρακτήρες, πολύ δουλειά και κάτω το κεφάλι.

Τι συμβουλή θα έδινες σε έναν μικρό παίκτη;  Να κυνηγήσει το όνειρό του ή να αφοσιωθεί στα μαθήματά του;
Αν είναι ένα ταλαντούχο παιδί θα του έλεγα να μην επαναπαυτεί ποτέ στο πόσο καλός είναι.  Μην μείνει στάσιμος. Και να προσπαθεί πάντα και να δουλεύει πολύ. Ακούω συχνά ότι κάποιοι παίκτες αδικούνται. Εγώ πιστεύω ότι δείξεις στην προπόνηση αυτό θα πάρεις.

Πως προέκυψε η μεταγραφή σου στον Παναθηναϊκό;
Είχαμε πάει για δοκιμή παλαιότερα στον Παναθηναϊκό, όταν αγωνιζόμασταν στην Ατλαντίδα, εγώ μαζί με άλλα τέσσερα παιδιά. Πήγαμε χειμώνα θυμάμαι και μετά από τέσσερις – πέντε μήνες με ειδοποίησαν ότι με θέλουν και πήγα. 

Δέχθηκες αμέσως την πρόταση του Παναθηναϊκού;
Αρχικά το σκεφτόμουν διότι μου ζήτησαν να μείνω μέσα στην Ακαδημία. Αλλά μετά αποφασίσαμε να πάω να μείνω μαζί με την αδερφή μου στην Αθήνα και να πηγαίνω από εκεί προπονήσεις.

Κεφάλαιο Μικτές ομάδες. Έχεις παίξει και με την ΕΠΣ Αχαΐας και με την ΕΠΣ Αθηνών τι έχεις να θυμάσαι από αυτή την εμπειρία σου;
Ήταν καλό για μένα πριν πάω στον Παναθηναϊκό να κληθώ στις Μικτές Αχαϊας. Ήταν πολύ ωραία εμπειρία. Μετά όταν πήγα στην Αθήνα ήρθε προσκλητήριο από τις Μικτές Αθηνών μαζί με άλλα 2-3 παιδιά. 

Θα ήθελες να είχες την καριέρα του Κώστα Κατσουράνη;
Ναι, θα ήθελα. Γιατί έχει πετύχει πολλά έχει πάρει euro , έχει παίξει σε μεγάλες ομάδες στην Ελλάδα, έχει παίξει και στο εξωτερικό.

Στην Παναχαϊκή θα έπαιζες;
Σίγουρα είναι μια ομάδα της πόλης μου. Απλά αυτή την στιγμή θέλω να παίξω στον Παναθηναϊκό.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου