Pages

Subscribe:

Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

Τι δήλωσε ο Γ. Παπαδόπουλος για την μεταγραφή του στην ΑΕΚ

Ο Γιάννης Παπαδόπουλος μίλησε για τη μεταγραφή του στην ΑΕΚ και δήλωσε χαρακτηριστικά: 

"Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου που με στήριζε, στηρίζει και θα με στηρίζει για πάντα. 


Έπειτα θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κύριο Μπαλτιμά που μου έμαθε πολλά και χρήσιμα πράγματα, εφόδια για το μέλλον, καθώς επίσης και τον κύριο Αθανασίου Κυριάκο ο οποίος ήταν πάντα δίπλα μου και αγωνιζόταν πάντα για το καλύτερο όχι μόνο για εμένα αλλά και για κάθε παιδί ξεχωριστά. 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους αυτούς που συνέβαλαν να φτάσω ως αυτή την μεταγραφή, ένα από τα πιο σημαντικά κεφάλαια της ζωής μου. 

Θα αγωνιστώ για το καλύτερο σε προσωπικό επίπεδο αλλά και για να δικαιώσω όλους αυτούς που με πιστεύουν και για να δικαιώσω τους ανθρώπους της ΑΕΚ για αυτή τους την επιλογή".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου