Pages

Subscribe:

Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Ευχαριστήριο Κόκκορη, απάντηση Καψάλη

Προσωπική δήλωση στο προφίλ του στο facebook ανάρτησε ο νεαρός παίκτης Άρης Κόκκορης με την οποία ευχαριστεί κάποιους ανθρώπους για την μεταγραφή του στον Παναιγιάλειο.



Αναλυτικά η δήλωσή του:
"Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα του ΚΕΡΑΥΝΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, τη διοίκηση και τον πρόεδρο για όλα αυτά τα χρόνια, για την στήριξη και όλες τις όμορφες παιδικές στιγμές!! 

Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα του χωριού μου ΑΡΓΥΡΑ ΠΑΤΡΩΝ που αγωνίστηκα την περσινή σεζόν.

Επίσης ευχαριστώ την διοίκηση, τον πρόεδρο και τους φιλάθλους της ΑΡΓΥΡΑΣ για όλες τις όμορφες στιγμές!! 

ΕΝΑ μεγάλο ευχαριστώ στον προπονητή μου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΑΨΑΛΗ που με πίστεψε και μου έμαθε πάρα πολλά πράγματα!!!

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΑΨΑΛΗ
«Άρη μου παιχταρά μου, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά ότι πέτυχες και ότι θα πετύχεις στο μέλλον, πιστεύω πάρα πολύ ότι θα φτάσεις ψηλά αρκεί να συνεχίσεις να δουλεύεις σκληρά με επιμονή-υπομονή και αυτοπεποίθηση, οφείλεται και θα οφείλεται πιο πολύ σε σένα και την οικογένειά σου που πιστεύω ότι θα σε στηρίζει πάντα και θα είναι κοντά σου. 

Νιώθω περήφανος για σένα και θα είμαι πάντα κοντά σου ότι και αν χρειαστείς. 

Πιστεύω πως ο Παναιγιάλειος είναι η καλύτερη επιλογή αυτή τη στιγμή για σένα. 

Καλή επιτυχία..............και πολύ δουλειά είπαμε!!!!!».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου