Pages

Subscribe:

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Tέλος απο τις Μικτές ο Μάκης Παρασκευόπουλος!

Με προσωπική του επιστολή ο Μάκης Παρασκευόπουλος εξηγεί τους λόγους που τον οδήγησαν από την αποχώρησή του από τις Μικτες ομάδες.

Με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας ενημερώσω για την απόφασή μου να μην συνεχίσω στη θέση του προπονητή των Μικτών ομάδων της ΕΠΣ Αχαίας, για την επόμενη χρονιά. 

Ταυτόχρονα θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλα τα μέλη των Διοικήσεων της ΕΠΣΑ , που αρχικά μου εμπιστεύθηκαν αυτή την τόσο τιμητική θέση και στη συνέχεια στήριξαν έντονα την προσπάθειά μου. 

Να ευχαριστήσω επίσης τους άμεσους συνεργάτες μου τα τρία αυτά χρόνια, τον Τάκη Κυριακόπουλο, που βοήθησε με την εμπειρία του στον εγκλήματισμό μου στη θέση αυτή, και τον Φίλιππο Σχοινά για την άριστη συνεργασία που είχαμε την τελευταία χρονιά. 

Δε θα πρέπει να ξεχάσω τους υπαλλήλους της ΕΠΣΑ , τη Βάσω Ηλιοπούλου, τον Άγγελο Κοζιώρη, τον Κυριάκο Μπαζάρογλου και τον Τάκη Κουδούνα για την καθημερινή τους βοήθεια. 

Θα ήθελα ακόμα να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά - ποδοσφαιριστές που αγωνίστηκαν στις Μικτές ομάδες, τους προπονητές τους και τους υπευθύνους των συλλόγων τους για την άριστη και εποικοδομητική συνεργασία που είχαμε. 

 Τα τρία αυτά χρόνια προσπάθησα να συμβάλλω στην πρόοδο και βελτίωση των Μικτών ομάδων , με όπλο μου τη σκληρή και επιστημονική δουλειά και ταυτόχρονα την ανιδιοτέλεια και τη παιδαγωγική σκέψη και λειτουργία . 

Καταφέραμε όλοι μαζί να επιτύχουμε πολλά και σίγουρα να προχωρήσουμε αρκετά βήματα προς τα εμπρός. Με αποκορύφωμα την φετεινή χρονιά που τελείωσε με την απόλυτη επιτυχία τόσο στον οργανωτικό , όσο και στον αγωνιστικό τομέα . 

Οι αγωνιστικές επιτυχίες τόσο σε επίπεδο Μικτών, όσο και Περιφερειακών ομάδων και ομάδων Ζωνών, καταμαρτυρούν όλα αυτά. 

Όμως οι Μικτές ξεχώρισαν και αποτέλεσαν πρότυπο, παράδειγμα προς μίμηση στο οργανωτικό και εξωαγωνιστικό κομμάτι. 

Η σύνταξη ενιαίου πλάνου λειτουργίας, η θέσπιση εσωτερικού κανονισμού, οι επισκέψεις τόσο στον Μητροπολίτη Πατρών , όσο και στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων , η συμμετοχή σε Πανελλήνια Τουρνουά και πολλά άλλα είναι μερικά βασικά στοιχεία της πρότυπης και ξεχωρίστης τους λειτουργίας. 

 Βασική μου πεποίθηση ήταν και είναι ότι όλες οι θέσεις θα πρέπει να ανανεώνονται, καθώς επίσης κι ότι πολλοί ικανοί προπονητές βρίσκονται στο χώρο του ποδοσφαίρου και θα μπορέσουν να πάνε τις Μικτές ομάδες ένα βήμα παραπάνω. 

Με τη λογική αυτή θα είμαι πάντα δίπλα στην προσπάθεια αυτή και η βοήθειά μου θα είναι δεδομένη όποτε μου ζητηθεί".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου