Pages

Subscribe:

Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Α. Κόκκορης: «Είναι επιτυχία που είμαι στον Παναιγιάλειο»



Στην εφημερίδα «Μatch»  και στον Νίκο Παπαστεφανάτο μίλησε ο αριστεροπόδαρος ποδοσφαιριστής της ομάδας Νέων του Παναιγιαλείου, Αριστείδης Κόκκορης. 

Ποιος ήταν ο στόχος που θέσατε ως ομάδα στην αρχή της αγωνιστικής περιόδου;
-Ο στόχος ήταν να είμαστε μια από τις δύο ομάδες στον όμιλο που θα περάσουν στην επόμενη φάση.

Έχοντας διανύσει το πρώτο μισό του Πρωταθλήματος, που θεωρείς ότι πήγατε καλά ως ομάδα και τι θα πρέπει να βελτιώσετε στη συνέχεια;
-Η βαθμολογική μας θέση δείχνει ότι κάναμε έναν πολύ καλό πρώτο γύρο. Πρέπει να συνεχίσουμε να είμαστε σοβαροί. Έτσι, θα πετύχουμε τους στόχους μας.

Το «χαστούκι» που δεχθήκατε από την Παναχαϊκή σχολιάστηκε στην Αχαϊα. Τι έφταιξε και φτάσαμε στο 7-0;
-Το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του. Πληρώσαμε τα λάθη μας…

Πολλοί ήταν οι Πατρινοί που αντί να επιλέξουν την Παναχαϊκή στράφηκαν στον Παναιγιάλειο. Για πιο λόγο πήρες αυτήν την απόφαση;
-Ενημερώθηκα ότι η ΠΑΕ Παναιγιάλειος έκανε δοκιμαστικά για να ενισχύσει την ομάδα. Δοκιμάστηκα και με πήραν. Ήταν μεγάλη επιτυχία για μένα.

Θα πήγαινες ποτέ στην Παναχαϊκή;
-Αυτή την στιγμή είμαι παίκτης του Παναιγιαλείου, δεν μπορώ να το ξέρω αυτό.

Ο Παναιγιάλειος είναι από τις ομάδες που αναδεικνύουν και προωθούν ποδοσφαιριστές. Θεωρείς ότι τα τμήματα υποδομής είναι το Α και το Ω για μια υγιή ομάδα;
-Σίγουρα τα τμήματα υποδομών παίζουν καθοριστικό ρόλο για μια ομάδα. Ο Παναιγιάλειος έχει δείξει ότι βασίζεται στις υποδομές του και το έχει αποδείξει.

Πώς κρίνεις την μέχρι τώρα παρουσία σου στον Παναιγιάλειο και σε ποιον τομέα πιστεύεις ότι πρέπει να βελτιωθείς;
-Δεν είμαι αρμόδιος να το κρίνω αυτό, άλλωστε γι’ αυτό έκανα αυτό το άλμα, για να βελτιώνομαι μέρα με την μέρα.

Είσαι η έκπληξη του φετινού Παναιγιαλείου. Ήταν κάτι που περίμενες;
-Το μόνο που έχω να πω είναι ότι πιστεύω στις δυνατότητές μου και έδωσα από την αρχή τον καλύτερό μου εαυτό. 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου